Awasome איך להכין ניוקי סלק 2022


Awasome איך להכין ניוקי סלק 2022. סלק הוא ירק שאפשר לעשות איתו כמעט הכל. תצטרכו להקפיץ את החמודים האלה עם כמה ירקות כמו קישואים, פלפלים, עגבניות שרי או כל מה.

איך מכינים ניוקי ביתי + 2 מתכוני רטבים מומלצים FoodisGood
איך מכינים ניוקי ביתי + 2 מתכוני רטבים מומלצים FoodisGood from www.foodisgood.co.il

נכין מחבת גדולה שבה נשתמש להכנת הרוטב. חלק מבשלים את הסלק לפני. אני ממליצה לחכות מעט לבישול ולהכין את הרוטב וכך להכניס את הניוקי כאשר הם צפים ישירות אל הרוטב הרוטב:

נכין מחבת גדולה שבה נשתמש להכנת הרוטב.


נטגן עד שהפטריות משנות את צבען. הכניסו תפוחי אדמה לסיר גדול, מלאו מים מהברז עד שהם עוברים את תפוחי האדמה והביאו לרתיחה. תצטרכו להקפיץ את החמודים האלה עם כמה ירקות כמו קישואים, פלפלים, עגבניות שרי או כל מה.

מזליפים מהבצק ניוקי באורך חצי ס&Quot;מ לסיר עם מים מומלחים רותחים.


מזליפים מהבצק ניוקי באורך חצי ס”מ לסיר עם מים מומלחים רותחים. לבשל את הניוקי בסיר מים חמים, ההוראות זהות לניוקי תפוחי אדמה. חלק מבשלים את הסלק לפני.

מקפלים בסיר, יוצקים עם מים קפואים, מלח קלות לרתיחה במשך רבע שעה לאחר המים רותחים.


סלק צריך להישטף, טוב יותר עם מברשת או ספוג נוקשה. קובה, מרק, קציצות, ממולאים, סלט, רוטב לסלט ואפילו עוגה. לאחר מכן, לקבל את סלק מגניב.

איך מכינים ניוקי ברוטב שמנת?


נפריד את הסלק הרך ונשמור את מי הסלק נקלף את הסלק ידנית ונכניס לתנור ליבוש יחד עם תפוחי האדמה מקלפים את תפוחי האדמה מעבירים את תפוחי האדמה והסלק לקערה בעודם חמים מוסיפים 50 גרם. ניוקי סלק סגולים ויפים, קצת מתקתקים, ברוטב קליל של שום, בזיליקום ופרמזן. אפשר גם ללחוץ על כל ניוקו טיפה עם שיני המזלג רק כדי שיקבלו מעט צורה.

מתכון לקרפצ'יו סלק מהיר הכנה.


נחמם מחבת עמוקה ונכניס אליה חמאה ואת הפטריות. ניתן להכין את הבצק לניוקי מראש ולשמור במקרר עד הבישול. טוחנים את הסלק בבלנדר או מעבד מזון.


Komentar

Postingan populer dari blog ini

Must Know Icd 10 Code For Fall Off Bike References

List Of איך.להכין פטריות יער במחבת Ideas

6+ Bike Brain For You