Incredible איך להכין אורז בסיר אורז References


Incredible איך להכין אורז בסיר אורז References. 1.לחמם סיר עם שמן להוסיף את האורז לערבב מעט, להוסיף את המים ולתבל לתת לזה לרתוח כמה שניות. כדאי לקרוא >> טיפים להכנת אורז מלא השתמשו בסיר איכותי:

פרק 102 איך להכין אורז בסמטי מושלם YouTube
פרק 102 איך להכין אורז בסמטי מושלם YouTube from www.youtube.com

סיר לבישול במיקרוגל / בנית פיירקס עם מכסה / קערה גדולה + צלחת לכיסוי. 3 ממלאים סיר גדול במים עד מחצית גובהו. חשוב מאד גם לבחור בסיר שיש לכם את המכסה שלו, כיוון.

רצוי להשתמש כבר במים רותחים אם אתם רוצים לקצר.


אופן ההכנה 1 משרים את האורז בקערה עם שפע מים במשך לילה או 3 שעות לפחות במים חמים. להביא לרתיחה, ומיד להקטין למינימום. מתחילים בטיגון האורז בשמן זית מעל להבה גבוהה, עד שהגרגירים עטופים בשמן ומתלהטים.

נסו את הקציצות האלה ברוטב מיוחד שחוסך זמן ומאמץ בהכנה.


לכאורה אורז היא מהמנות הפשוטות במטבח, אך כפי שיודע כל מי שהכין זה אולי נראה פשוט אבל בפועל לא מעט מתקבל גוש גדול של אורז שצריך להפריד. לכסות להנמיך את האש לבשל 30 דקות לסגור את האש ולהשאיר מכוסה עוד 10 דקות. גריסי אורז משמשים להכנת מעדנים:חרכוקציצות, פילאף ועוד פינוקים.

2 מסננים ומניחים את האורז בסלסילת אידוי מיוחדת או בכלים אלטרנטיביים.


כיף לאכול אותן וכיף גם לראות איך קציצות בשר ואורז עגולות פשוטות מתפתחות בבישול לכדי מעין קיפודים עם אורז מבצבץ. כאשר המים מגיעים לרתיחה, מוסיפים אליהם את האורז, מכסים את הסיר ומנמיכים את הלהבה. 3 מערבבים שוב ומוסיפים את הצימוקים.

להכנת האורז ניתן להשתמש באחד מהכלים הבאים:


כמו כן, קחו בחשבון שהאורז מכפיל את עצמו לאחר הבישול. מומלץ לבחור בסיר איכותי בעל פיזור חום אחיד ועם ציפוי, שימנע הידבקות של האורז לתחתית. 1 בסיר רחב מניחים שמן זית, תבלינים יבשים ואת הגזר.

כשאין יותר מים אפשר לכבות.


יחס המים והאורז הוא 1/2 1 עד 2 כוסות מים לכל כוס אורז וכאשר מבשלים אורז מלא,. 2 מוסיפים את המלח, תיבול גריל העוף והשמן, מערבבים היטב, מעבירים לסיר שיכול להיכנס לתנור או תבנית אפייה מתאימה. 3 ממלאים סיר גדול במים עד מחצית גובהו.


Komentar

Postingan populer dari blog ini

Must Know Icd 10 Code For Fall Off Bike References

List Of איך.להכין פטריות יער במחבת Ideas

6+ Bike Brain For You