Famous איך להכין פחזניות שוקולד Ideas


Famous איך להכין פחזניות שוקולד Ideas. 1 כוס חלב 2 כפות אינסטנט פודינג וניל ציפוי חצי שמנת מתוקה שוקולד לבן של קליק להמיס דקה במקרוגל. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של… המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של…

פחזניות מאפינס שוקולד צ'יפס Food, Desserts
פחזניות מאפינס שוקולד צ'יפס Food, Desserts from www.pinterest.com

אהרוני מפנק במתכון של לחוח עם ממרח שוקולד טחינה ודובדבנים מסוכרים בסירופ 500 מל (2 כוסות ועוד 2 כפות) מים ; הכנת הפחזניות בסיר שיהיה גדול מספיק לכל החומרים מחממים את המים, החלב, החמאה, המלח והסוכר עד שהחמאה נמסה והתערובת חמימה.

במילוי מושחת של קרמל וקרמו שוקולד


כעת יש למלא את הפחזנית בקרם ולטבול את הפחזנית בשוקולד. בסיר שמים חלב, מלח, סוכר וחמאה ומחממים עד לרתיחה חזקה. מחממים את התנור לחום של 210 מעלות.

פחזניות ללא סוכר אחרי זילוף.


ננמיך להבה ונוסיף כוס קמח, תוך כדי ערבוב ובהדרגה, עד שנהיה גוש בצק שמתנתק מדפנות הסיר. 1 כוס חלב 2 כפות אינסטנט פודינג וניל ציפוי חצי שמנת מתוקה שוקולד לבן של קליק להמיס דקה במקרוגל. ניתן לעשות זאת באמצעות שקית זילוף ולהשתמש בצנתר בעל פיה רחבה בלחיצה אחת, כף לגלידה או 2 כפיות (הפחזניות אמורות לצאת קטנות, הן תופחות במהלך באפייה).

מוסיפים קמח ומערבבים תוך כדי בישול עד שמתקבל גוש בצק אחיד וחלק.


מתחילים בהכנת תבנית עם נייר אפייה. פחזניות קרמל שוקולד נטול גלוטן, וצמחוני מנה צדדית. 100 גרם חמאה כוס פחות 3 כפות חלב 3 כפיות סוכר חצי כפית מלח מרתיחים ומערבבים מנמיכים ומוסיפים כוס וחצי קמח מערבבים כל הזמן עד להתגבשות הבצק.

לאחר רתיחה מוסיפים את הקמח , מורידים מהאש ומערבבים בעזרת כף עץ עד קבלת בצק.


פחזניות ללא סוכר אחרי אפיה. מקציפים את השמנת עם אבקת הפודינג לקצפת יציבה שהמקצף מותיר בה סימנים. 100 מל (1/2 כוס פחות 4 כפיות) שמן;

בסיר מניחים חמאה, חלב, מים, סוכר ומלח, מביאים לרתיחה.


אהרוני מפנק במתכון של לחוח עם ממרח שוקולד טחינה ודובדבנים מסוכרים בסירופ בסיר חצי מרגרינה חצי כפית מלח כף סוכר וכוס מים מידה כוס חד פעמי חם. בסיר קטן נחמם חלב, סוכר, סוכר וניל וחמאה, נביא לרתיחה ונערבב להמסת הסוכר והחמאה.


Komentar

Postingan populer dari blog ini

Must Know Icd 10 Code For Fall Off Bike References

List Of איך.להכין פטריות יער במחבת Ideas

6+ Bike Brain For You