Incredible איך להכין סופלה בחמש דקות 2022


Incredible איך להכין סופלה בחמש דקות 2022. כעת הוסיפו פנימה קקאו וקמח תופח וערבבו. אפרת(@lichtenstadt), איך להכין אוכל(@howmakefood_), איך להכין אוכל(@howmakefood_), shira’s.

סופלה שוקולד פרווה יאמי מאמי
סופלה שוקולד פרווה יאמי מאמי from www.yummy-mammy.co.il

צפו בסרטון בו מדגימים איך להכין עוגה אישית בספל במיקרוגל. זה מתאבן רך, קל ונימוח, שכיף לאכול, מוגש ברמקינים קטנים. מוסיפים לסיר ומערבבים את הביצים בזו אחר זו מוסיפים את הקמח בהדרגה תוך כדי בחישה מתמדת מוסיפים.

1 מערבבים בספל את הקמח, הסוכר והקקאו.


Take a frying pan2.read more. בניגוד למתכוני אפייה רבים הכוללים חומר תפיחה כמו אבקת אפייה או שמרים, הסופלה לא. תוכן איך לעשות סטיילינג אופנתי קרא עוד.

אם הסופלה שלכם עלה למעלה יפה אפשר לנשום לרווחה, אבל חשוב גם לא להתאכזב כאשר הוא יירד.


מחשב, טלפון נייד, טאבלט, נגן ולהאזין למוזיקה, יש גם פורום פעיל שבו גולשים יכולים להוסיף שאלה או שהורדתם אפשר. איך מכינים כנאפה ביתית בחמש דקות. עליכם לשפוך את חומרי הגלם שכתבנו לכם למעלה לכוס מתאימה ולערבב אותם היטב ולבסוף להכניס את זה למיקרו למשך דקה.

2 מוסיפים את הביצה, החלב והשמן ומערבבים היטב.


לוקחים כוס או כלי קטן שניתנים לחימום במיקרוגל ומכניסים לבפנים את כל המרכיבים שכתבנו למעלה (חוץ משוקולד הנוטלה), מערבבים טוב טוב עד שהכל הופך לעיסה אחת. כעת הוסיפו פנימה קקאו וקמח תופח וערבבו. ה סופלה גבינה הוא מאכל אפוי על בסיס ביצים שמקורו בצרפת.

מוסיפים לסיר ומערבבים את הביצים בזו אחר זו מוסיפים את הקמח בהדרגה תוך כדי בחישה מתמדת מוסיפים.


4 מחכים שהעוגה תפסיק לתפוח ותתייצב. אפילו אנשי המלוכה עסקו בעבודת יד זו. מכינים עוגה אמיתית בפחות מחמש דקות העוגה מורכבת מחומרים שבדרך כלל יש בכל בית.

היי ברוכים הבאים לערוץ שלנו!


צפו בסרטון בו מדגימים איך להכין עוגה אישית בספל במיקרוגל. אופן ההכנה את העוגה מכינים ישירות בתוך הספל: הטמפרטורה צריכה להיות 160 מעלות ואנו מבשלים במשך 4.


Komentar

Postingan populer dari blog ini

Must Know Icd 10 Code For Fall Off Bike References

List Of איך.להכין פטריות יער במחבת Ideas

6+ Bike Brain For You