The Best איך להכין שניצל ביוטיוב 2022


The Best איך להכין שניצל ביוטיוב 2022. בציפוי נתחי חזה העוף, אחד טובל בביצה ומניח בפירורי הלחם והשני מרפד את החזה עוף בפירורי הלחם. מהדקים, הופכים וחוזרים על הפעולה.

שניצל מושלם SimplyCooking
שניצל מושלם SimplyCooking from simplycooking.co.il

כשהשמן חם מספיק (אפשר לזרוק פירור פנקו לשמן ואם יש בועות קטנטנות סביבו אז השמן מוכן), מכניסים את נתחי העוף בזהירות לשמן החם ומטגנים עד שמתקבל צבע זהוב ויפה. מחממים סיר רחב עם שמן עמוק. בשביל שניצל מושלם חייבים לעבוד מסודר ולהכין עמדת ציפוי עם קמח, ביצה ופירורי לחם.

מכסים בניילון נצמד ומעבירים למקרר לשעתיים.


הניחו את 3 הקערות זו לצד זו כמו תחנות וודאו שבסוף ישנה צלחת גדולה. שניצל וינאי הוא השם הרשמי של מה שנקרא בעברית תקנית כתיתה. 500 גרם חזה עוף פרוס לשניצלים דקים (ניתן לבקש מהקצב לחתוך) 1 ביצה חצי כפית מלח, כפית פפריקה מתוקה, שליש כפית כורכום,.

מחממים סיר רחב עם שמן עמוק.


כשמייצרים שניצלים לכל המשפחה כדאי להיעזר ביד של חבר. הי כולם, היום החלטתי להראות לכם מנה ממש פשוטה וטעימה שאני מכיל לפחות פעם בשבוע לעצמי ולחברים שלי.שניצלונים. מוסיפים את חזה העוף ומערבבים כך שכל הנתחים מצופים בתערובת.

במטבח הצבאי מכינים מדי שבוע.


חוזרים על הפעולה עם כל הפרגיות. לוקחים צלחת ושמים בה קצת קמח,. לאחר מכן צריך לתת לשמן.

טבלו כל שניצל בתערובת המיונז ומשם ישר לתערובת פירורי הלחם, צפו היטב מכל הצדדים והניחו בתבנית התנור.


מצפים את הפרגית בקמח, ביצה ואז פירורי חלה מתוקה. וגם איך מכינים שניצל אפוי בתנור ואיזה חלק. לטבול את השניצל בביצה ולצפות עם הפירורי לחם משני הצדדים.

מניחים בצד הצלחת ומכינים עוד אחד או שניים.


בשביל שניצל מושלם חייבים לעבוד מסודר ולהכין עמדת ציפוי עם קמח, ביצה ופירורי לחם. לערבב קמח מים ואת שאר המצרכים עד שיש עיסה חלקה, לטבול את השניצל בבלילת הקמח לנער להוריד שאריות ולצפות עם פירורי לחם. בצלחת עמוקה לטרוף ביצים, חרדל, מיונז קטשופ ותבלינים, בצלחת עמוקה נוספת לערבב פירורי לחם וקמח.


Komentar

Postingan populer dari blog ini

Must Know Icd 10 Code For Fall Off Bike References

List Of איך.להכין פטריות יער במחבת Ideas

6+ Bike Brain For You