Awasome איך להכין נוזל ניוטוני References


Awasome איך להכין נוזל ניוטוני References. היום אני אראה לכם כיצד להכין נוזלים מניוטוניים מעמילן תפוחי אדמה. כאשר אתה מפעיל לחץ על התערובת, אתה מגדיל את צמיגות, מה שהופך.

איך להכין נוזל לא ניוטוני בדרך הכי קלה שיש😎😎 YouTube
איך להכין נוזל לא ניוטוני בדרך הכי קלה שיש😎😎 YouTube from www.youtube.com

נוזל ניוטוני, טריקים כאלה אינם מסוגלים! About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. איך להכין נוזל לא ניוטוני בבית.

כלומר, אם משתמשים בחצי כוס עמילן יש להוסיף לו לכל.


אתה יכול לחייג חומר ב קומץ של הפופ ולהתחיל אותו. באוניברסיטת לאמאר שבטקסס מילאו בריכה קטנה בנוזל לא ניוטוני, כך שכולם יכלו להתנסות וליהנות. האמת הדבר הזה נקרא נוזל לא ניוטוני או זורם לא ניוטוני.

רק לתת את התהליך יותר.


אתה רק צריך עמילן ומים טהורים, וכתוצאה מכך תקבל חומר ייחודי שהוא גם נוזלי מוצק. וזה יגרום הרבה רגשות חיוביים. לדעת איך לעשות נוזל לא ניוטוניבית, זה אפשרי על ידי הגדלת השיעור לייצר כמות מספקת של תערובת זו ויוצקת אותו, למשל, ילדים קטנים בברכה.

כל מה שצריך כדי להכין.


נוזל ניוטוני הוא אחד אשר שומר על צמיגות מתמדת. כדי להשיג נוזל זוהר, יש לערבב את הלומינול, אלקלי ודימקסיד. זהו נוזל לא ניוטוני בעתיד.

היום אני אראה לכם איך להכין סליים ממש מוזר.


מתכון נראה כי ילדים מודרניים אינם מפתיעים. זהו נוזל לא ניוטוני בעתיד. גאדג 'טים מיושנים, צעצועים עם פונקציות רבות שונות מאלה שהיו הוריהם בילדותם, כמו סירה מודרנית מסירה מעץ.

אז אתה יכול לקפוץ, לרוץ לאורך פני.


נוזל לא ניוטוני קל להשגה על ידי ערבוב מים עם תפוחי אדמה אכילים / קורנפלור. בזורם ניוטוני, היחס בין מאמץ הגזירה וקצב העיבור (קצב שינוי הצורה של הזורם) הוא ליניארי, כאשר הקבוע של היחס הוא מקדם הצמיגות של הזורם. איך לעשות את זה הומוגנית אם כל הניסיונות של ערבוב אחיד בכישלון?


Komentar

Postingan populer dari blog ini

Must Know Icd 10 Code For Fall Off Bike References

List Of איך.להכין פטריות יער במחבת Ideas

6+ Bike Brain For You