Awasome איך להכין סלסה לנאצ'וס Ideas


Awasome איך להכין סלסה לנאצ'וס Ideas. מתבלים במלח, פלפל, שמן זית ומיץ לימון. אם לא מספיק חריף, להוסיף בעדינות כמה.

מתכון לנאצ'וס ביתי
מתכון לנאצ'וס ביתי from www.baba-mail.co.il

ממיסים את החמאה במחבת גבוהה ורחבה, מוסיפים את הקמח ומערבבים עד שהקמח נטמע בחמאה. מערבבים את כל חומרי הבצק ולשים עד לקבלת בצק אחיד (אם יש צורך מוסיפים מעט נוזלים ואם הבצק דביק מדי מוסיפים קצת קמח) 2. את בשר העגבניה חותכים לקוביות קטנות, ואת הבצל והפלפל חותכים לקוביות קטנטנות.

בצורתם הקלאסית, הם חריפים, שמנת, גבינה, פריכים, נמרצים וטעימים, אבל מה שהופך אותם לנצחיים הוא הרבגוניות שלהם.


לפעמים מתחשק להכין ארוחת נישנושים טעימה כזאת עם כמה דברים טובים, להוסיף מרק טוב ואפילו מטבל עם ירקות וזה אחלה אירוח קליל ופשוט לא לשכוח את הסלסה ואיזה סרט טוב. 1 שקית גדולה דוריטוס או נאצ'וס מסוג אחר. שמים בקערה ומתבלים במלח וליים.

נכון שאין כמו לנשנש ?


גבינת צ'דר / צהובה אחרת מגוררת. לאחר שחלפו 60 דקות או כשאתם מוכנים להגיש את הרוטב לנאצ’וס, הוציאו את הקערה מהמקרר, הניחו את הרוטב על הצלחת בה אתם עומדים להגיש אותה והניחו סביבה נאצ’וס. את בשר העגבניה חותכים לקוביות קטנות, ואת הבצל והפלפל חותכים לקוביות קטנטנות.

מוסיפים את החלב ומערבבים עד שהקמח נמס בחלב.


חותכים את הטורטיות לחצאים, כל חצי לרבע, וכל רבע למשולש או שניים. מקורו של הנאצ'וס בעיירה פידרס נגראס piedras negrasשבחבל coahuila, מקסיקו, ממש מעבר לגבול מטקסס, ארהב. מערבבים את כל חומרי הבצק ולשים עד לקבלת בצק אחיד (אם יש צורך מוסיפים מעט נוזלים ואם הבצק דביק מדי מוסיפים קצת קמח) 2.

חשבתם שנאצ'וס קונים רק מוכנים?


2 מרפדים את תבנית התנור בנייר אפייה ומסדרים את הטורטיות בשכבה אחת (ייתכן שתצטרכו שתי תבניות). השף איתמר דוידוב מלמד איך מכינים נאצ'וס מטוגנים או אפויים, ומוסיף מתכונים לפריחולס עדשים. משטחים את הבצק לפיתה דקה מאוד ומטגנים משני הצדדים במחבת עם.

מערבבים בקערה עגבניות שרי עם פלפלים, אבוקדו, רוקט וכוסברה.


מאיפה יש לנו נאצ'וס nachos. ברגע שהנאצ'וס מקבלים את צבעם הזהוב ומתקשים ניתן. מוסיפים את כל הגבינות לחלב וממשיכים לחמם על האש תוך כדי.


Komentar

Postingan populer dari blog ini

Must Know Icd 10 Code For Fall Off Bike References

List Of איך.להכין פטריות יער במחבת Ideas

6+ Bike Brain For You